Burdinezko identitatea
Europara itzultzean, Athletic Clubek bere jatorria berpiztu eta burdinaren ezaugarrietan inspiratutako identitate bisuala sortu du, Fedearen eta iraunkortasuna ikurra
Europara itzultzean, Athleticen dortsalen izenek eta zenbakiek burdinazko nortasuna duen klub baten historia kontatuko dute. Bere buruari leial zaion kluba, garai berrietara egokitzeko malgua eta 126 urteko historian zehar bere esentzia eta originaltasuna galdu gabe lehiatzeko bezain sendoa. Esentzia horri eustea ezinezkoa izango zen Athletic Cluben eta bere zaleen ezaugarri diren fede eta iraunkortasunik gabe.
Burdina, euskal lurrari hain lotua dagoen metala, haran berdeak, muino gorriak, eta Athleticen sorrerara hain lotuta, Klubaren nortasun bisuala inspiratzen duen irudia da denboraldi honetan UEFA Europa Leagueko eta Kopako txapelketetan. Estiloak Bilboren iragan metalurgikoa eta XX. mende hasierako kartelak ekartzen ditu gogora, indarra eta erresistentzia iradokitzen duten iturri geometrikoekin. Dortsaletan ez ezik, Europako eta Kopako neurketak direla eta argitaratuko diren kreatibitate guztiak tipografia eta burdinazko hondoetan oinarrituko dira, horietako lehenengotik hasita, ostegun honetan, Erroman.
Kamisetaren tipografia estreinatzeko hiri eternaleko Stadio Olinpikoa bezalako agertoki gutxi daude aproposagoak. Ezta Athleticek ordezkatzen duen lurraldean jaiotako edo hezitako futbolariak baino hoberik ere, Klubak ekimen honekin helarazten duen mezua janzteko eta hari zentzua emateko. Kamiseta urdin edo lilaren dortsalekin, etxetik kanpo, eta zuri-gorriarekin San Mamesen, Europa Leaguerako lehoien mezua berdina da: "Hemen gaude, 32. aldiz itzuli gara, eta hau da garena (Garena Izatea/Being What We Are), eta klub bakar bihurtzen gaituena".
Era berean, memorian eta zentzuan oinarritutako estetika hori San Mameseko bideomarkagailuan eta partidekin lotutako beste elementu eta diseinu batzuetan ere hautemango da, hala nola trukerako banderatxoetan edo akreditazioetan.
Identifikatzen gaituen lelo bat: Unique In The World
Nortasun bisual berriak Unique In The World leloa duen logoaren diseinu berria dakar, Athletic Clubekin batera joan zena aurreko Kopa arrakastatsuan. Denboraldi honetan, Athletic Club eta Unique In The World hitzek osatutako zirkulu batean kokatutako lehoi batek ordezkatuko du garaikurra.