Athleticek hirukoiztu egin ditu bere interakzioak sare sozialetan | Athletic Club
Kluba

Athleticek hirukoiztu egin ditu bere interakzioak sare sozialetan

LaLigako talde guztien kontu ofizialak kontuan hartuta eta joan den denboraldiarekin alderatura, klubak hazkunderik handiena izan du

Athleticek hirukoiztu egin ditu bere interakzioak sare sozialetan
Athleticek hirukoiztu egin ditu bere interakzioak sare sozialetan
2020ko abu. 28a

Athletic Clubek Twitterren, Facebooken eta Instagramen dituen kontu ofizialak izan dira Ligako 20 taldeen artean hazkunde handiena izan dutenak. Blinkfire Analytics enpresak – LaLigak lehiaketako klub guztien errendimendu digitala aztertzeko erabiltzen duen tresnak – emandako zifrek erakusten dutenez, erakundeak jauzi handia eman du 2019-20 denboraldian erregistroak hirukoiztuz.

Athletic Clubek % 242 igo du engagement-ean (elkarrekintzak) hazkundearen guztizko zifrak aurreko kanpainarekin alderatuta, 2018-19 denboraldian 6 milioi interakzio baino pixka bat gehiago izatetik, 2019-20 denboraldian 21 milioi baino gehiago izatera igaro baita.

Talde zuri-gorriak Granada CF eta RCD Mallorca igo berriak gainditu ditu, % 216 eta % 146, hurrenez hurren, aurreko denboraldiko engagement hazkundearekin alderatuta.

Jarraitzaile berrien hazkundeari dagokionez (ranking honetan Youtubeko kontua ere gehitu da), Athletic Club 6. izan da LaLigako kluben artean, aurreko denboraldian baino % 55 gehiago.

Athletic Clubeko kontu ofizialek – Twitter, Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin – baita aurten sortutako Weibo eta Tiktok kontuek ia bi milioi eta seiehun mila jarraitzaile dituzte.

Emakumeen Instagrama:
Bestalde, emakumezkoen taldearen Instagrameko kontuak Iberdrolako Lehen Mailako taldeen sare sozialetako interakzioen rankingaren bosgarren postuan itxi zuen denboraldia. Twitterren eta/edo Facebooken kanal propiorik ez izan arren, zurigorri taldea engagement mailan FC Bartzelonak, Atletico Madrilek, CD Taconek (egungo Real Madril) eta Real Betisek soilik gainditu dute, Valentzia CF, Levante UD eta Sevilla FC taldeen sailkapenean aurretik geratuz eta jarraitzaileen ia 850.000 interakzio pilatuz.

Lehen mailako kontu ofizialak Iberdrola Liga 2019-20:

1. FC Bartzelona – 15,7 M* (Instagram, Facebook, Twitter)
2. Atletico Madril – 4,9M (Instagram, Facebook, Twitter, Youtube)
3. Real Madril (CD Tacón) – 2,2 M (Instagram, Facebook, Twitter)
4. Real Betis – 1,9 M (Instagram, Facebook, Twitter, Youtube)
5. Athletic Club – 846 K** (Instagram)
6. Valentzia CF – 648 K (Instagram, Facebook, Twitter)
7. Levante UD – 388 K (Instagram, Facebook, Twitter)
8. Sevilla FC – 300 K (Instagram, Twitter, Youtube)
9. UD Granadilla – 298 K (Instagram, Facebook, Twitter, Youtube)
10. Madril CFF – 205 K (Instagram, Facebook, Twitter)

* M: Milioika interakzio (zenbaki biribilak)
** K: Milaka interazio (zenbaki biribilak)

+
Informazio gehigarria
Erlazionatutako albisteak
Ohiko Batzar Nagusia atzeratu da
Ohiko Batzar Nagusia atzeratu da
2020ko urr. 23a

Ohiko Batzar Nagusia atzeratu da

Kluba

Euskadiko osasun-prebentzioko neurriak argitaratuta, Zuzendaritza-Batzordea batzar nagusia egiteko beste data bat aztertzen ari da osasun- eta juridiko-berme guztiekin

Ikusi gehiago
Gozatu larunbataz San Mamesen
Gozatu larunbataz San Mamesen
2020ko urr. 20a

Gozatu larunbataz San Mamesen

Kluba

Larunbat honetan (18:30ean) San Mamesetik jarraituko ahal izango duzu LaLigako 7. jardunaldiko derbia

Ikusi gehiago
Bularreko minbiziaren aurkako borroka San Mamesen
Bularreko minbiziaren aurkako borroka San Mamesen
2020ko urr. 19a

Bularreko minbiziaren aurkako borroka San Mamesen

Kluba

Zelaiaren arrosaz argiztatu da, nazioarteko jardunaldi hau islatzen duen koloreaz

Ikusi gehiago
San Mameseko soropilaren ordezkatzea
San Mameseko soropilaren ordezkatzea
2020ko urr. 18a

San Mameseko soropilaren ordezkatzea

Kluba

Lanak igande arratsaldean hasi dira eta bihar, astelehena, egungo belarra kentzen hasiko dira zepa berriak jarri aurretik

Ikusi gehiago
Ia 100 proposamen Smart Solutions for Smart Destinations Challenge-an
Ia 100 proposamen Smart Solutions for Smart Destinations Challenge-an
2020ko urr. 16a

Ia 100 proposamen Smart Solutions for Smart Destinations Challenge-an

Kluba

Bizkaiko turismoa sustatzeko San Mamés ardatz duen startup lehiaketak, hautagaitzak aurkezteko epea itxi zuen atzo, bi irabazleak aukeratzeko prozesua hasi aurretik

Ikusi gehiago
San Mames X Sindrome Hauskorraren egunean argiztatu da
San Mames X Sindrome Hauskorraren egunean argiztatu da
2020ko urr. 10a

San Mames X Sindrome Hauskorraren egunean argiztatu da

Kluba

Estadioaren fatxada arrosaz argitu da gaixotasun horren Europako Egunean, gaitz hori dutenei eta zeharka sufritzen dutenei ikusgarritasuna emateko

Ikusi gehiago
San Mames, berdez Osasun Mentalaren Munduko Egunean
San Mames, berdez Osasun Mentalaren Munduko Egunean
2020ko urr. 9a

San Mames, berdez Osasun Mentalaren Munduko Egunean

Kluba

AVIFESekin elkarlanean, talde zuri-gorriak buruko gaixoei, haien senideei eta zaintzaileei ikusgaitasuna eman nahi die

Ikusi gehiago
AC Museoa eta San Mameseko Tourra, irekita zubian zehar
AC Museoa eta San Mameseko Tourra, irekita zubian zehar
2020ko urr. 9a

AC Museoa eta San Mameseko Tourra, irekita zubian zehar

Kluba

Bi jarduerek larunbat, igande eta asteleheneko ordutegiari eutsiko diote: 10:00etatik 20:00etara

Ikusi gehiago
Batzar Nagusia, azaroaren 15ean, San Mamesen
Batzar Nagusia, azaroaren 15ean, San Mamesen
2020ko urr. 8a

Batzar Nagusia, azaroaren 15ean, San Mamesen

Kluba

Aitor Elizegi Athletic Clubeko presidenteak prentsaurrekoan berretsi du Ohiko Batzar Nagusiaren data eta tokia

Ikusi gehiago
Zuzenean: Aitor Elizegiren prentsaurrekoa
Zuzenean: Aitor Elizegiren prentsaurrekoa
2020ko urr. 8a

Zuzenean: Aitor Elizegiren prentsaurrekoa

Kluba

Jarraitu streaming bidez Athletic Clubeko presidentearen agerraldia San Mameseko Jose Iragorri prentsa aretotik

Ikusi gehiago