
Ilusioz beteriko bilera Aguascalienteseko enpresariekin
Ilusioz beteriko bilera Aguascalienteseko enpresariekin
Athletic Clubek Mexiko Hirian egindakoari jarraipena eman dio, MX Ligako presidenteak eta bertako ordezkariek hartan parte hartu zutelarik
Athletic Clubek Aguascalienteseko bere hotelean egin du gaur bere bigarren enpresa bilera kolektiboa, gizarte, sentimentu eta negozio arloan Mexikorekin loturak bilatzeko helburuarekin. Atzo Mexiko Hirian egindakoari jarraipena eman dio, Mikel Arriola MX Ligako presidentea ere tartean zela.
Aguascalientes Estatuko Turismo idazkaria den Gloria María Romoren eskutik, herriko hogei bat ordezkarik, herriko enpresa eta erakunde garrantzitsuenekin batera, Athleticen idiosinkrasia ezagutu dute Jon Uriarte presidentearen eta Klubeko zuzendari nagusiaren eskutik, Jon Berasategiren eskutik, alegia. Bere filosofia bakar eta potentziala miretsi dute bertaratutakoek, horietako batzuek San Mames bisitatu baitzuten edo Bilbo ezagutzen zuten aurretik egindako bidaiengatik.
Sektore desberdinetako enpresetako buruek, besteak beste, turistikoek, elikadurakoek eta metalurgikoek, erakundeetako arduradunekin nahastuta, hala nola Aguascalienteseko Osasun idazkari Ruben Galavizek, gogotsu parte hartu dute elkartze-mezuen trukean. Esperientzia itxaropentsua Guadalajara, Mexiko Hiria eta Aguascalientes triangeluan, Athletic Clubek Chivas eta Necaxaren aurkako bi partidak baino askoz gehiago den biran. Necaxak ere bileran parte hartu zuen, kluben bazkari tradizionalaren aurretik.
Berasategi: "Athleticek interesa sustatzen du Mexikon"
Athleticeko zuzendari nagusiak uste du bi partida garrantzitsu izan direla Klubarentzat: "Denbora daramagu bidaia hau prestatzen. Chivas eta Necaxaren aurkako partidak oso garrantzitsuak ziren, baina Mexikorekin gizarte, erakunde eta enpresa mailan lotura bat sortzea ere genuen helburu". "Athleticek interesa sustatzen du Mexikon. Herrialde honetako LaLigaren audientzia datuek hala erakusten dute. FC Barcelonaren ondoren, Real Madrid eta Atletico Madrid gara audientzia daturik onenak ditugun taldeak", azaldu du Jon Berasategik, eta uste du emankorra izaten ari dela emandako denbora: "Bi partida izan ditugu, bata Mexiko Hirian eta bestea hemen Aguascalientesen, sektore ezberdinetako enpresa eta erakunde garrantzitsuekin. Horietan, Athletic Clubek futbolaren munduan ordezkatzen duenarekiko eta ulertzeko era bereziarekiko jakin-mina erakutsi digute". Sortutako interes horren ondoren, Athletic Clubek "etorkizunean gure ideiak eta balioak partekatuko dituzten bidelagun posibleak aurkitzea" bilatuko du.
El director general del Athletic cree que han sido dos encuentros importantes para el Club: "Llevamos tiempo preparando este viaje. Los partidos ante las Chivas y Necaxa eran muy importantes pero también teníamos como objetivo crear un vínculo con México a nivel social, institucional y empresarial". "El Athletic interesa en México. Los datos de audiencia de LaLiga en este país así lo demuestran. Tras el FC Barcelona, el Real Madrid y el Atlético de Madrid somos el club que mejores datos de audiencia tenemos", explica Jon Berasategi quien cree que se está siendo fructífero el tiempo invertido: "Hemos tenido dos encuentros, uno en Ciudad de México y otro aquí en Aguascalientes, con importantes empresas e instituciones de distintos sectores. En ellos, nos han mostrado la curiosidad que tienen por lo que representa el Athletic Club en el mundo del fútbol y nuestra forma única de entenderlo". El Athletic Club busca, tras este interés generado, que "pueda traducirse, en el futuro, en encontrar posibles compañeros de viaje que compartan nuestras ideas y valores".