
Identitate digital bakarra: Ohiko galderak
Identitate digital bakarra: Ohiko galderak
Klubaren kontu digital bakarraren proiektuan, beste kolektibo batzuetako bazkideen pasahitza edo erabiltzaile-izen berria birsortzeko prozesuan ohikoenak diren zalantzei erantzuna aurkitu
BAZKIDEAK
1. Zergatik sortu behar ditut bazkide-kredentzial berriak?
Bazkideei Klubarekin dituzten izapide digitaletan segurtasun handiagoa eskaintzeko asmoz, online identifikazio sistema berri bat ezarri da gure plataforma digital guztietarako.
Sistema honek, segurtasun arrazoiengatik, 4 zifrako pasahitza (PIN) erabiltzeari uztea eta hemendik aurrera gutxienez 8 karaktere alfanumeriko dituen pasahitza erabiltzea eskatzen du. Pasahitz hori edozein unetan aldatu ahal izango duzu Bazkideen Txokoko ‘Saioa Hasi’ orrialdean, ‘Zure pasahitza ahaztu al duzu? Berrezarri’ estekan klik eginez.
2. Zein bazkidek berrezarri behar dute zure pasahitza?
Bazkide guztiek, 4 zifrako PINa zaharkituta geratzen denez, ezin izango dute Bazkideen Txokoan eta Klubaren gainerako kanal digitaletan sartu pasahitz berria ezarri arte.
3. Zer formatu izan behar du pasahitz berriak?
Baldintzarik garrantzitsuena, gutxienez, 8 karaktere izatea da. Letrak, zenbakiak eta karaktere bereziak erabil daitezke. Segurtasun-arrazoiak direla eta, ezin izango da hitz komun bat erabili pasahitz gisa.
4. Nola aldatu nire pasahitza?
2025eko uztailaren 17an zure posta elektronikora bidalitako posta elektronikoaren bidez egin ez baduzu, edozein unetan egin dezakezu ‘Pasahitza ahaztu al duzu? Berrezarri’ atalean, Bazkideen Txokoaren edo Klubeko beste edozein kanal digitalen saioa hasteko orrian aurkituko duzuna.
Bertan klik eginez gero, sistemak zure Bazkide Kodea edo NANa sartzeko eskatuko dizu, eta, ondoren, mezu elektronikoa bidaliko dizugu ‘Pasahitza berrezarri’ esteka batekin. Helbide horretara sartu beharko duzu pasahitz berria sartzeko.
Urrats horiek egin ondoren, zure pasahitza eguneratuko da, eta edozein unetan aldatu ahal izango duzu, prozesu berari jarraituz.
5. Zein da nire Erabiltzaile-izena?
Erabiltzaile-izena (bi testu-kutxetako lehenengoan ’Saioa Hasi’ pantailan sartzen dena) zure Bazkide-kodea da oraindik, baina zure NAN zenbakia ere erabil dezakezu.
Bazkide zaren aldetik, zure Erabiltzaile-izena ez da aldatuko, ezta uneren batean bazkide izateari uzten badiozu eta/edo beste kolektibo bateko kide izatera pasatzen bazara ere (Club Athletic, VIP Abonatua, Gazte Abonoa...). Bazkide izaten jarraitzen duzun bitartean, Athletic Clubeko ekosistema digitalean zure Erabiltzaile-izena zure Bazkide-kodearen zenbakia edo zure NAN zenbakia izango da. Bazkide izaera galtzen baduzu, zure Erabiltzaile-izena zure NAN zenbakia izango da.
6. Prozesua osatu dut, baina sistemak errore bat ematen dit saioa hastean.
Sartzen ari zaren datuak zuzenak direla baieztatzen duzunean, laguntza eska dezakezu Bazkideen Txokoaren Saioa Hasi pantailaren beheko aldean duzun estekaren bidez.
7. Nola sar daiteke 14 urtetik beherako bazkide bat bere NANik gabe?
14 urtetik beherakoa bazara eta NAN propiorik ez baduzu, legezko tutorea jakinaren gainean eduki beharko duzu; izan ere, zure Erabiltzaile-izena zure tutorearen NAN zenbakia izango da, eta, ondoren, zifra bat:
NAN propiorik ez duten eta Tutore bera duten 14 urtetik beherako bi bazkideren adibidea:
• Tutorearen NANa: 12345678V
• Tutoretzapeko lehen bazkidearen erabiltzaile-izena: 12345678V1
• Tutoretzapeko lehen bazkidearen erabiltzaile-izena: 12345678V2
8. Bazkidea naiz eta ez zait komunikaziorik heldu pasahitza aldatzeko
Baliteke informazioa duen posta elektronikoa nahi ez duzun postontzira heldu izana. Hala bada, saia zaitez posta zure intereseko komunikazio gisa markatzen, etorkizuneko komunikazioak zure helbide elektronikoko postontzian jasotzeko orduan arazorik izan ez dezazun.
Baliteke, halaber, gure posta elektronikoa jaso ez izana, zure harremanetarako helbide elektronikoa ez dugulako, eguneratuta ez dagoelako edo okerra delako. Zure helbide elektronikoa izan ezean, zurekin harremanetan jarriko gara zure telefono mugikorrera bidaliko dugun sms baten bidez.
Sms bat ere jaso ez baduzu, baliteke zuregana jotzeko inolako kontakturik ez izatea. Kasu horretan, idatz iezaguzu helbide honetara: [email protected] eta kredentzialak aldatzeko prozesua osatzeko eman behar duzun informazioa adieraziko dizugu.
9. Bazkide, Gazte Abonoa, Club Athletic edo Club Athletic Premium banaiz, zein gakorekin identifikatuko naiz aurresalmentetan edo partida berezietan deskontua eskuratzeko sarreren orrian?
Bazkideen Txokoan identifikatzen zaituzten berberak, zure kredentzialak bakarrak baitira Athletic Clubeko ekosistema digital osoan.
GAZTE ABONOA
1. Zein kredentzialekin sartu behar dut app ofizialean Gazte Abonoa 2025/26 banaiz?
Klubeko gainerako kanaletan identifikatuko zaren horiekin: zure NAN zenbakia, Gazte Abonoaren prozesuan izena emateko erabili zenuena, eta Club Athletic-eko kide gisa duzun pasahitza.
2. 2025/26 Gazte Abonorako izen-ematea eta ordainketa burutu ditut saritua izan ondoren, baina oraindik ez zaizkit jakinarazi estadiora sartzeko nire kredentzialak.
Datozen egunetan mezu elektronikoa bidaliko dizugu zure eserlekuaren xehetasunekin eta app bidez sartzeko moduarekin. Zure Erabiltzaile-izenarekin (NAN zenbakia) eta Athletic Club kontu digitalaren pasahitzarekin sartuko zara.
3. Bazkidea naiz eta bazkide gazteen sustapenari heldu diot denboraldi honetan Animazioko Herri Harmailan sartzeko. Zer kredentzialekin sartuko naiz aplikaziora San Mamesera sartzeko Gazte Abonoaren nire txartel digitala ikusteko?
Kasu horretan, Bazkideen Txokora sartzeko erabiltzen dituzun kredentzial berberekin sartu ahal izango zara (Kodea eta Bazkidea edo NAN eta pasahitza) eta Klubeko edozein kanal digitaletan sartu ahal izango duzu.
CLUB ATHLETIC
1. Nola jakin dezaket zein den nire Erabiltzaile-izena Club Athletic-eko kide gisa identifikatzeko?
2025eko uztailaren 17an zure posta elektronikora bidalitako mezu elektronikoaren bidez, zure Erabiltzaile-izena zure NAN zenbakia izango dela (edo Tutorearen NAN zenbakia, eta, ondoren, zenbaki bat NAN propiorik ez duten 14 urtetik beherakoen kasuan) jakinarazten dizugu.
2. Zein da nire sarbide-pasahitza?
Aurretik Club Athletic-eko kide gisa zenuen berbera. Bazkidea bazara, prozesu honetan ezarri duzun pasahitz berria bera izango da Club Athletic gisa identifikatzeko. Pasahitza gogoratzen ez baduzu edo aldatu nahi baduzu, edozein unetan egin dezakezu Club Athletic webguneko edo Klubaren beste edozein kanal digitaleko Saioa Hasi orrian duzun ‘Pasahitza ahaztu al duzu? Berrezarri’ atalean.
3. Zer gertatzen da nire Erabiltzaile-izena duen posta elektronikoa heldu ez bazait eta pasahitza berrezartzeko NANa ere ezagutzen ez badit?
Bi egoera horietan, eta akats teknikorik ezean, ez duzu zure kontua sendotzeko funtsezko daturen bat izango; beraz, Klubarekin harremanetan jarri beharko duzu zure egoera erregularizatzeko, laguntza-formularioaren edo ohiko harremanetarako bitartekoen bidez.