Athletic Club

SARIA

SARIA

Athletic Clubeko Sportwear-eko iragarkia, Dimensionek egindakoak Canneseko Publizitatearen Nazioarteko Jaialdian brontzezko lehoia lortu du. Jaialdi…

Athletic Clubeko Sportwear-eko iragarkia, Dimensionek egindakoak Canneseko Publizitatearen Nazioarteko Jaialdian brontzezko lehoia lortu du. Jaialdi hau munduko garrantzitsuena da eta aurten bere mende erdia bete du. Aurten Cannesen 16.000 pieza baino gehiago aurkeztu dira bost kategorietan: Zinema/Telebista, Idatzitako Publizitatea, Internet, Marketing Zuzena eta Hedabideak. Telebistari dagokion atarian 40 herrietatik baino gehiago 5000 iragarki inguru aurkeztu dira. Zaila bada lehoi bat lortzea Canneseko Jaialdian, zailagoa da atari honetan lortzea. Athletic Club-eko iragarkiak Nike, Coca-Cola, Levy´s, Ford, Reebook, Adidas markekin lehiatu du.